måndag 8 augusti 2011

Tack!

Jag vill tacka för att jag fått chansen att göra detta, det har varit den bästa tiden i mitt liv så här långt!

Jag vill tacka min familj för att de stöttat mig i denna satsning och framför allt min fru. Hon säger aldrig nej och peppar mig att träna.
Jag vill tacka min sponsor Hela Pharma som gjort detta möjligt genom att hålla mig frisk och hel från februari till augusti genom de kosttillskott jag fått. Jag är helt övertygad om att kosttillskotten och sömnen är orsaken till att jag inte varit sjuk någon gång sedan jul. Det har inte hänt tidigare i mitt liv.
Min arbetsgivare som beviljat min föräldraledighet och semester.
Mina träningskompisar som sporrat och peppat i tuffa intervaller eller långpass.
Och alla andra som peppat, hejat och trott på mig.
Och livet i sig som inte satt några krokben i form av katastrofer, skador, sjukdomar eller andra hinder.
Ja, livet kommer att gå vidare och jag kommer att fortsätta träna, inte lika mycket dock. I och med att min långa ledighet är slut nu så blir ju livet som för er andra. Upp med tuppen och jobba och sedan fixa med det som måstes på kvällen. Så det är nog hej då till mina gubbkvartar och långa förmiddagspass. Jag kommer inte att blogga något mer nu och jag kommer nog inte att vara speciellt aktiv på facebook heller. Så det är e-post som gäller i fortsättningen.

Tack för erat intresse!

http://www.youtube.com/watch?v=9LjbMVXj0F8

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Nu kan vi köra massa roliga träningar ihop!

    SvaraRadera
  2. Tack för trevlig läsning och ett intressant halvår. Du är grym!

    SvaraRadera