fredag 8 april 2011

Guinness rekord?

Hur många idrotter kan man göra mellan Skövde och Falköping på ett år?

6 januari åkte jag och Skidåkarn längdskidor mellan Skövde och Falköping. Det tog 11 timmar och var en upplevelse.



25 mars sprang jag och orienterarn mellan Skövde och Falköping.

2 april cyklade jag och min bror hemmifrån mig och till orienterarn i Skövde. Där tog vi lite vatten och cyklade hem. Det blev 72 km. Hastigheten var väl inget att skryta med. Det beror på att det blåste ganska friskt vilket gjorde att det tog 65 minuter till Skövde och 85 hem därifrån. Sedan är det ju lite uppför till Falköping också, men inte så mycket.

Frågan är ju vilken nästa idrott blir. De som står på tur är inlines, mtb, gång och kanot. Har även fått förslag på simning och badminton. Ja, vi får se vad det kan bli. 3 är i alla fall avklarade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar