tisdag 18 januari 2011

Nu fortsätter det

Jag har inte varit speciellt aktiv i dag. Har jobbat halvdag, lagat mat och vilat middag. Jag har inte varit speciellt mycket pappa heller då Emia haft en kompis hemma efter skolan. Jag ser i stället med skräckblandad förtjusning fram mot kvällens träning vilken förhoppningsvis består i löpning, gymnastik och längdskidor. Skräck för att jag har haft ont i hälen efter lite för mycket skidor och tänkte att jag skulle testa det i kväll, efter att inte åkt sedan i fredags. Om hälen säger aj blir det inte roligt då jag planerar åka på träningsläger i helgen med massor av längdskidor på schemat. Men även skräck för att jag haft ont i vaden, vilken har fått vila från löpning i nästan 2 veckor. Förtjusning i och med att jag ska få springa i kväll, det ska blir skönt förutsatt att vaden inte känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar