onsdag 29 juni 2011

För övrigt är jag ganska stark

Så känns det alltså, då jag tränat på ganska bra efter Vätternrundan och anser mig vara i god form. Jag har sprungit varannan dag och simmat ett pass och cyklat två. När det gäller löpningen har det mest blivit intervaller. Jag har även kört några pass i mina tåskor för att träna upp underbenen. Jag försöker att variera mig mycket på löpningen med intervaller, tåskor, snabbdistanspass och egentligen hade jag velat ha ett långdistanspass i veckan också, men det kom andra förslag på träning som jag inte kunde säga nej till så det får bli till helgen.

Nu har allergin kommit efter midsommar vilket gör att jag snörvlar en hel del men jag känner inte att det påverkar formen, jag känner mig stark. Det kanske är dags att vila lite då? Ska försöka att simma lite mer nu när vädret är så fint.

Fick en kommentar i midsommarhelgen att jag såg stark ut, nu väger väl inte en säck grillkol mer än 2,5 kilo men det syns ju inte:




Mivitotal - orka mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar