tisdag 22 februari 2011

1800 kr för en riktigt fet morot

Nu är jag anmäld till Järnmannen i Kalmar. Jag kände inte att det var någon brådska med att anmäla mig men nu är det ingen risk att jag glömmer bort det i alla fall. Och anmälan till Kalmar kan man väl kalla för en fet morot?

Det blev ett pass på cykeln i källaren i går i alla fall. Det kändes bättre framemot eftermiddagen efter middagsluren. Känns bra att dra upp flåset och pumpa igång blodet.

I dag har jag jobbat både på jobbet och några timmar ideellt för idrottsföreningen på eftermiddagen. Sedan kom multisportarn över en sväng och vi trampade ihop i källaren en halvtimme innan vi stack upp till FAIK OK:s  spänstträning som jag höll i idag. Kan säga att det bränner rätt bra i låren just nu. Efter det var jag ledare för de minsta barnen på deras korta löpträning. Den löpträningen bestod i löplekar och jag hade riktigt kul. Hoppas barnen hade det också!

Fick oväntat besök av en släkting i dag:

1 kommentar:

  1. Bra jobbat idag, bloggarN! Vad kallas jag? Det ska bli spännande att läsa efter söndagens meeting.

    SvaraRadera